Гарантія на товар
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія?
- з моменту передачі товару споживачеві;
- при замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування за гарантією включає:
- усунення недоліків товару у сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар із доплатою;
- повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та повернення товару:
Обмін та повернення продукції належної якості
Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару належної якості, якщо:
- товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
- Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою або поверненням різниці в ціні.
Обмін та повернення продукції неналежної якості
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, він може вимагати заміну продавця. Заміна має бути здійснена протягом 7 днів з дня пред'явлення вимоги.
Повернення коштів
Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець.
При готівковому розрахунку повернення коштів складає касі пізніше через 10 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання вимоги від покупця.